- jag tog mig friheten.

Sitter här på min kära praktikplats.
Jag tog mig friheten att blogga lite,
hoppas dom inte skjuter mig haha.
Mats, som är min handledare är inte här,
det är bara jag, Tomas och Sven-Olof här.
Och eftersom att Mats inte är här så vet ingen
exakt vad som händer och sker vad gällande
mig. Jag har alltså inget att göra.
Nola som Sven-Olof också kallas kom nyss
in till mig och frågade om jag ville ha kaffe
eller te, dom är så gulliga här! Vill verkligen
inte tillbaka till skolan, inte inte inte.
Hm, skönt att sluta till lunch idag, som man
alltid gör här på fredagar.
Hoppas på att få umgås lite mer med darling
idag, innan han ska iväg om han nu ska det.
Igår så blev det faktiskt "frukost" med honom
och hans kompisar Alex och Jack.
Riktigt trevliga människor, synd bara att jag
var så förbaskat trött och hade så ont, kanske
inte var världens trevligaste då! Haha.
Baby, du är bästbäst!
Vi får väl se vad som händer senare,
ska väl iväg och käka är det tänkt,
har nämligen blivit utbjuden :D Thihi,
av vem får ni veta senare.
Jag blev både chockad och glad.
Sen får vi väl se om hjärtat ska iväg idag
annars hoppas jag på att få spendera dagen
med honom. Han gör mig så glad!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0