- kort och rätt.

Har återigen varit dålig på att uppdatera, och jag vet det.
Men jag har som sagt inte haft tid.
Svanken värker med än någonsin och sen så har jag spenderat
väldans massa tid med finaste.
Så då finns det inte tid för uppdatering.

Jaja, idag är det onsdag.
Halva veckan har typ gått.
Känns både bra och dåligt!
Känns som om tiden går för fort, jag får inte riktigt tid med
det jag egentligen ska hinna med, haha.
Eller så är det bara jag som är seg? :P

Jag har kommit underfund med lite saker,
jag måste sola, jag måste färga håret (vet bara inte hur än), jag
måste klippa mig, jag måste gå upp i vikt, jag måste komma på
en bättre idé till min tatoo och sedan så måste jag fortsätta överväga
om jag ska ta om min navelpiercing eller inte.
Låter kanske som väldigt onödiga saker men det är saker som hela
tiden snurrar runt i mitt huvud.

Sen har jag ju kommit fram till att det finns en väldigt fin pojke,
en pojke som ger mig gåshud och som är så gullig att man bara vill
skjuta sig, han i alla fall, är finast!


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skostorlek ?

2010-05-05 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0