- lite färg.

Sitter här hemma hos far.
Dagen har gått väldans fort :O
Drog tidigare från skolan då jag skulle till tandläkaren.
Sen så har jag bara suttit hemma hos pappa i solen,
tills jag drog upp till baby bara en snabbsnabbis,
sen så drog jag ut på promenad och mötte Emil för
att kolla lite på de ritningar han har gjort till tattueringar.
Han är ju så duktig :O Vilken jävel, jag som inte ens kan
rita en streckgubbe rätt!
Jaja, han skulle rita lite mer så får vi se om det är klart
tills nästa vecka! :D Hoppas.

Just nu sitter jag här.
Jag vill ha något att göra men baby är inte hemma förns
senare ikväll.
Jag känner verkligen hur tråkigt jag har när jag inte är med
honom! Och min andra halva, som även kallas för freddie har
ju aldrig tid med mig längre..
Lilla jävel..
Menmen ska inte klaga!
Imorgon hoppas jag på i alla fall lite sol så jag och pappa kan
dra ut i solen med busan, måste försöka få lite färg i alla fall.

Nej nu ska jag fortsätta göra ingenting,
eller kanske sätta mig på pappas balkong en snabbis igen?
Där jag har spenderat typ hela min dag (A)
Haha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0