- ljusbrun?

Mohahah,
vad läskigt detta var :P
Haha, sitter nämligen här i babys soffa
och bloggar :P Haha så jag ser allt på tvn
vilket är lite läskigt och min syn är väl kanske
inte riktigt den bästa heller på detta avstånd och
sådant med denna lilla text :P
Haha, vi måste nog se väldigt nördiga ut!
Jag sitter här och han brevid med bärbara (:

Dagen idag har rullat på riktigt fort tycker jag.
Har lite träningsvärk sen brännbollen också, jag
är verkligen otränad.
Sen så gick jag hem till baby efter skolan, och självklart
så regnade det och åskade, haha så såg verkligen ut som
en slickad katt när jag kom fram!
Hamnade direkt i nya kläder och i soffan, och tror ni inte att
jag somnade? Jo självklart!
Vad har det blivit med mig? Jag som aldrig sover sådär mycket!
Läskigt :S

Kom också att tänka på att treornas mösspåtagning kommer bli
rätt kul, haha våran klass är ju så sjuk att man dör (:

Vill också tillägna ett hjärta till min Ellen!


Imorgon är det torsdag, sen fredag och sen är det helg!
Jösses vad denna vecka har gått fort :O
Haha, känns som om det nyss var måndag ju!
Fast man ska väl inte klaga? Det är ca 4 veckor kvar i skolan
också, det känns ju väldans bra faktiskt!
Och på tal om att tiden går fort och på tal om ingenting så ska
jag snart tattuera mig :D Hihi, känns ju inte helt fel kan jag ju säga.
Måste börja sola också, är blek som en jag vet inte vad.
Fast får nog snabba lite innan tattueringen, annars får jag vänta lite.
Men det skadar väl inte.
Sen måste jag färga mitt förbannade hår som även måste klippas!
Men jag vet inte vilken färg det ska bli, antingen fortsätter jag med rött,
som kommer bli lite knepigt nu när solen ligger på och färgen går ju ur
så jävla snabbt, eller så kör jag på ljusbrunt? Skulle det se helt knäppt ut?
Jaja, nu ska jag kika lite bloggar och fortsätta att titta på min fina (A)
Han är så fin, måste bara få erkänna det här så alla vet.
Finaste J!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0