- måste förnya mig lite.


Dags för lite nya bilder kanske va?

Buh, på lördag blir det utgång med Alexandra är det tänkt,
ska bli riktigt kul faktiskt!
Var förbi där nyss, skulle bara ha lämnat lite kläder men blev kvar där ca en timma
då vi disskuterade lördagen och lite allmänt bebissnack, haha ni vet fröken Evelina
älskar barn haha :D Sen har jag ju nästan en egen, då jag räknar Noah som min :D
Lillklutten sov ju bara hela tiden, men jösses vad han växer och jösses så lik han är
sin far, hah.

Någon annan som vill hitta på något i veckan/helgen?
Är Ellen på någon dag tro? Det hoppas jag för vi har en del att prata om.

Mohaha, nu ska jag återgå till att ha så tråkigt och trösta mig själv
med underbar musik=♥



PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

skisnyggt! diggar legginsarna ass ballt!

2010-05-13 @ 11:01:25
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0