- min lilla groda.

Hej.
Marknaden på stan var som väntat sämst.
Men det var rätt skönt ute trots att solen inte
sken och det var kul att kolla på allt folk (:
Mötte Vickis och Marie så gick längelänge med
dom, riktigt riktigt trevligt :D

Det blev tyvärr inge bilder så ni får nöja er med
bilder från när jag och Max var med Noah i
sjukhusparken.

Jag är lite frustrerad just nu.
Hoppas allt löser sig till imorgon.
För imorgon vill jag ha kul!


Mina små kluttar!


Roligt var det!


Det var jättekul att gunga! :D


Mina små!


Sötnosen min!
Min lilla groda!


Sen blev han trött och då drog vi oss hemåt (:

Hihi, bilderna är från typ förra eller förrförra veckan.
Så ni vet det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0