- nu vet jag!

Fick just en tanke,
sitter här och kollar på skor som jag vill ha
(ovanligt? NEJ!) och jag drömmer mig bort
och önska kan man ju alltid, sen av någon
konstig anledning så kom svenska hollywoodfruar
upp i mitt huvud.
Kan det bero på att jag önskade att jag hade mycket
pengar så jag kunde köpa alla skor kanske?
Aja i alla fall, så kom jag på det, det var som om en
lampa för en enda gångs skull tändes ovanför mitt huvud!
Jag ska bli svensk hollywoodfru!

Men tänk er själva, man har massa pengar bara för att
man gifter sig rikt?
Man får vara med i tv! Man kan få träffa Simon och Thomas
och andra trevliga tv-gestalter! Men kan få en egen assistent!

Fast sen kom jag på en sak,
det skulle ju aldrig funka då jag suger på engelska ):
Där gick min brillianta plan i kras!

Fan.
Det hade ju kunnat blivit bra right?
Sen att jag hatar svenska hollywoodfruar men jag är ju
lite bättre än dom?
Och jag spelar ju inte dum, jag är det helt av naturen!

Fast å andra sidan,
ingen är ju bättre än baby :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0