- rolig dag.

Denna dagen har varit lite rolig tycker jag.
Började med att jag vaknade hos baby och drog mig
hemåt, sedan så drog jag upp till pappa där alla sov.
Så då tog jag mina saker och drog tillbaka till finaste
igen.
Jag skulle smyga in då han sov men jag är ju som jag
är och tror jag rev hela hallen, slog sönder dörren och
allt man inte ska göra när man smyger, men jag väckte
honom inte så mycket i alla fall :P
Sedan så fick jag av mig alla överflödiga kläder och kröp
ner under täcket där det var så varmt att jag trodde jag
skulle smälla av! haha :D myspys.
Sen så skulle jag hem och sen till min far igen.

Kort därefter så blev jag upphämtad av Alexandra då
hon skulle med sin mor och handla, så jag hängde med
och sedan så blev vi avsläppta hemma hos Alex.
Vi gick in och fixade lite med kort, lagade mat, jag fick
mata Alvin igen men han spydde inte på mig idag ;)
Sen så käkade jag en jättegod kycklinggryta med
champinioner (stavning?) och paprika, den var grym!
Sen så satte vi oss och disskuterade lite ang lördagen.
Ska blir riktigt kul.
Tack för idag Alex, det bjöds på väldigt mycket skratt!

Sen så drog jag till hjärtat och kollade hockey och nu
är jag hemma igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0