- säg vart går färden, vart åker vi idag?

Godmorgon världen, vilken underbar dag!
Säg vart går färden, vart åker vi idag?
Haha, nejdå nu ska vi inte hålla på sådär!
Jag menar, Jimmy Jansson? Haha (:
Kommer aldrig glömma att jag var så sjukt
kär i honom, haha ja vi alla har väl våra
mörkare hemligheten från när vi var mindre?

Vädret suger, det är så förbannat tråkigt väder
ute och man vill bara låsa in sig någonstans.
Skulle det inte bli supervarmt?
Jaja, jag ska väl sluta och klaga innan det blir
ännu värre, vilket det säkerligen också kommer
att bli nu när jag har skrivit sådär.
Aja, då får ni ta och skylla på mig, för i detta
fall så kan jag ta på mig skulden.

Klockan är inte ens 8 och jag är uppe,
svårt att sova inatt kanske? Vem vet?
Bara sådär på tal om absolut ingenting.

Haha mina kära vänner, jag ska försöka mig
på att göra om min bloggdesign själv då jag är
så trött på min, och jag kan ju säga så mycket
som så att jag kommer tappa minst ett dussin
läsare bara för att den kommer bli så ful i och
med det att jag inte förstår mig på html koder.
Menmen det är väl värt ett försök och jag kan
ju alltid ta tillbaka denna design ifall det blir helt
outhärdligt.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen, fixa mina
naglar, leta lite kläder och sedan ska jag väl upp
till min far och tigga till mig lite lyxfrukost ;)
Haha.

Skriver senare och under dagen lär det dyka
upp en o annan bild (:


PUSS




- That's all she needs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0