- sooooooolen.

Kunde inte uppdatera igår så jag får väl samanfatta (stavning?)
kvällen lite snabbt.
Efter att jag skrivit igår så drog jag och införskaffade lite cola,
chips och sen snus till finaste.
När jag kom hem så satt han där så söt i soffan och bara stirrade
på mig :P haha snacka om panik.
Sen så började hockeyn och jag har aldrig varit intresserad men
nu på senaste tiden så har det blivit lite av min vardag :P
Haha, vi satt där i soffan och spanade och jag var mer inne i
spelet än någonsin.
Sen efter typ första perioden så hoppade jag in i duschen, och
jag var inte klar förns i slutet på sista :P haha så jag hade ju
missat hela två mål som sverige gjorde!
Sen så blev det sängen och film, kommer dock knappt ihåg något
då jag somnade rätt fort :P
Haha blev dock väckt mitt i natten av att baby pratade med mig,
den lilla rackaren hade dock svårt att sova :P
Haha han var så gullig inatt (:
Sötnosen min.
Sitter här i skolan och har haft Sven hela dagen, och det är inte slut
än heller.
Ellen drog till tandläkaren så jag blev ensam med mina småpojkar,
vi käkade och drog sedan ut och la oss på gräsmattan där vi rökte,
lyssnade på musik och bara tog det lugnt i solen (:
Just nu sitter jag här och fikus-freddie har nyss lekt med mina armband
och spelat bjällerklang, jävla dummis.
Han hälsar btw.
Nej nu ska jag sluta.
Efter skolan ska jag ner med Ellen snabbt på stan sen ska jag hem till
min baby.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0