- vip med adam tensta!

VILKA STOD MED PÅ ADAM TENSTAS VIP-LISTA DÅ?
JO JAG, ELLEN OCH REBECCA!
Ellen är ju bara så grym på att fixa!

Jag hade en av mina bästa kvällar i hela mitt liv igår!
Ska försöka att berätta om den så bra som möjligt men
jag kommer ha lite svårt då vi var så uppe i varv och det
hände så sjukt mycket!

Det började med att jag drog hem till Ellen runt klockan 18.00.
Sen så började jag att sminka mig, Ellen käkade och sen så kom
Rebecca. Ellen och Rebecca började dricka medans jag fixade håret.
Vi alla var nog lite nervösa då Ellen pratat med Tensta och han sa att
han hade skrivit upp oss tre på hans vip-lista men vi visste ju inte
riktigt om det var sant och vi var väldigt skeptiska.
I alla fall, efter att vi var klara med allt vi skulle göra hos Ellen så begav
vi oss ner mot stan då vi skulle hem till mig så jag fick lämna min stora
väska som jag inte skulle orka släpa med mig.
När vi hade lämnat väskan så drog vi till safiren för att kolla hur det
var med listan.
När vi kommer dit så säger vakten att hon inte fått några listor alls,
vi tänkte först att Adam bara hittat på men sen så kom vi på att hon inte
fått några listor alls, så dom skulle väl komma snart.
Vi drog till donken för att vi skulle ha något att göra (inte för att det
finns så mycket att göra där men ändå)!
När vi kommer in så ser vi att Camilla (PP), Bom och Diana sitter där!
Vi satte oss och snackade ett bra tag innan vi beslutade oss för att återigen
kolla med listan.

Vi går återigen mot safiren, denna gång med lite mer hopp.
Väl framme så fick vi visa leg och sen så lät det ungefär såhär
(blev lite luddigt då vi var lite nervösa):
Rebecca - Hej, vi ska stå med på listan.
Vakt (eller vad han var) - Står ni med på listan?
När han hade sagt det så fick vi världens smile och sen så frågade
han om våra namn och konstaterade att vi stod med på listan!
Sedan så fick vi jättefina stämplar och sedan började kvällen på riktigt.
Vi blev överlyckliga och Ellen tjatade om att Adam är en man som håller vad
han lovar haha ;)
Sen så hängde vi in våra jackor och sen så gick vi ut en sväng och hamnade
snabbt på san marino där det blev lite shots innan vi lyckligt drog tillbaka till
safiren.

Vi gick in och satte oss, sprang runt, gick och satte oss och sprang runt igen.
Sådär höll det på ett tag till baby ringde och förklarade att han och hans kompisar
var där!
Vi mötte upp honom och som vanligt blev jag galet varm i hela kroppen!
Han är så fin!
Efter att vi pratat med baby så hälsade vi på Alex tror jag? Eller så gick vi direkt
till baren och köpte dricka.
Sen så gick jag och flickorna och satte oss vid ett bord nära scenen, och av en ren slump
så hamnade baby och hans vänner vid bordet brevid (dom såg av någon konstig anledning
inte oss, haha).
Efter det så blev det massa dans och sång och bara allmänt trevligt!
Sen så sprang vi ut och in några gånger och runt runt bland allt folk!
Men det slutade nästan alltid med att vi stod där och dansade med Baby och Alex, haha.
Alex försökte att övertala mig att Baby var hans, så det blev lite dans-battle och en
massa skratt! Älskar folk som kan bjuda på sig själva!

Det enda som hände här emellan var dans och det som står ovan,
men när allt kom igång och vi dansade utan pojkarna så var det först en kille som
hela tiden var där vi var, det var alltid någon som kom bakifrån och skulle dansa,
jag och flickorna förlyttade oss hela tiden för att slippa sånt haha.
Sen mitt i alltihopa så mötte jag Fredrik? Han var skitfull, kul att se haha.
Sen i alla fall så hamnade vi längst fram med Baby och Alex och det var någon idiot
som stod och hånglade med sin tjej och dom liksom hängde på Baby och Alex, så
dom fick hela tiden stå och hålla emot, tillslut så blev det så mycket häng och
knuffar att min fina i alla fall åkte i backen!
Jag fick panik och vi försvann iväg med vakten som frågade vem det var som höll på.
Senare när vi dansade så var samma idioter igång igen med att knuffas, men tack
och lov såg vakten det så han blev skapligt tagen haha.
Det blev mer dans och Baby och Alex var så svett att jag trodde dom skulle dö!
Alex hade knappt skjotan på sig och Baby var så svett att det inte var sant!

Sen så började det spelas och Ellen fick se sin älskade Adam!
Åh gud vilken känsla det var att se henne så, jag blev helt till mig och började
nästan gråta när jag såg hur glad min bästavän blev!
Jag höll inte koll på vem som var vem knappt och såg gjorde jag inte heller då jag
stod typ längst fram med några långa personer framför mig, haha jobbigt att vara
kort ibland!
I alla fall, en av alla kastade ut en handduk som han torkat sig med, och vem tror
ni inte fångar den om inte finaste Baby med sina långa armar? Haha :D
Sen blev det tokdans och partynivån var så hög att man dog!
Stackars Baby och Alex fick nästan bara stå runt mig och Ellen så vi inte skulle bli
nerdansade!
Om ni undrar så höll sig Rebecca lite bakom med någon vän då det blev lite varmt
och trångt!
Baby fixade fram oss precis framför scen och han tog alla i hand och sen fixade han
så Adam tog Ellen i handen! Hon blev helt galen!
Sen så hoppade Adam och alla andra på scen upp på typ staketet framför och då
tog Ellen på Adams skor och hans ben!

Efter att musiken var typ slut så rörde vi oss från dansgolvet mot baren,
och mitt där i typ korridoren? så stod Adam, baby går fram till alla artister (säger man så?)
och fixade autografer på handduken och då tog jag mod till mig,
gick fram till Adam, petade honom i magen och frågade:
Jag - Adam? Kan du göra mig en tjänst?
Adam -  A visst?
Jag - Jo du vet Ellen Nord?
Adam - Jaa hon! 
Han ler lite fint.
Jag -  hon är ju tokig i dig och hon står där borta (Jag pekar vart. Ellen vågade inte
gå fram så jag pekade vart hon stod).
Adam - Aha okej. (Han böjer sig framåt, tittar mot henne, får synd på henne och ler).
Dom går mot varandra, hälsar och sen så håller dom om varandra så fint så jag
får ta en bild!
Sen kommer Rebecca och jag och mina girlies tackar Adam så mycket för att han
fixade in oss på listan.
Vi får höra några fina ord och sedan så rör vi lite på oss.
Baby letar fortfarande autografer från dom sista och kommer fram till att dom finns
i lougen, och där går han in!
Jag, Ellen och Alex står utanför och väntar länge tills Alex säger att vi också ska gå in,
egentligen fick ju jag och Ellen då vi är VIP men vi ville inte lämna boysen.
Väl inne så var det efterfest/party? Haha, riktigt kul och vi pratade återigen med Adam.
Jag fick även en massa kramar av en av dom som var med Adam.

Efter att Baby fixat allt han skulle och dom inte skulle få vara kvar så länge till så
drog jag, Ellen, Baby och Alex hem till Jack för efterfest.
Vi hämtade ut jackorna och vandrade mot Jack som bor ca 3 minuter därifrån.
Väl framme så blev det lite mer dricka, musik, tv och underbart sällskap!
Jag och Ellen fick även höra på allsång då pojkarna sjöng så fint! haha :D
Ellen drog efter ett tag och då var jag ensam med pojkarna tills Johanna kom.
Kort därefter så drog jag och Baby.

Denna kväll var helt galet underbar!
Jag älskar att få umgås med mina vänner och det blev ju dubbelt så bra
eftersom att Baby och Alex var med hela tiden!
Utan dom hade jag dött och blivit klämd och säkert påhoppad av någon
då det var flera som dom fick putta bort från mig.
Detta måste göras om snart, så jävla kul!

Och på tal om kul,
så sa jag till Baby efter att jag träffat Alex första gången att jag kände igen honom
så väl men jag visste inte varifrån.
Sen igår hos Jack så berättar Alex för mig att han känner igen mig så väl men inte
vet varifrån! HAHAHAHHA.

Tack tjejer!
Det var helt galet!
Ni är bäst!

Bilder kommer senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0