7 Maj 2010 - A night to remember!



Mina girlies när det blev lite smått förfest hos Ellen!


The gang!
Denna bild fick bli lite mindre då den verkligen inte är rättvis!
Ellen ser ut som en fjortis, jag som ett luder och Becks är söt iof.


Denna bild är tagen efter att vi sett våra namn på listan och vi
blivit stämplade!


Bästbästbäst! ♥
Här var vi nog världens lyckligaste!


ELLEN OCH ADAM!



Autografer blev det!
Haha, Alex arm är längst ner och han visste inte ens vilka det var som
spelade, haha men autografer fick han ändå ;)


Baby och Alex hade också stämplar (:
Dock hade dom betalat för sina men ändå ;)


Ber om ursäkt för att bilderna är små,
men dom blev förskräckliga! Haha.
♥♥


Min fina!



En trevlig typ efterfest hos Jack.
Mycket prat, skratt och musik.


Sen så blev det allsång som pojkarna stod för!
Haha (:
Sköningar det där!


Babys handduk som han fick från en av artisterna!
Plus autograferna han fick!
Fanns även någon mer på andra sidan som inte kom
med på bild.
Sen fick han även en autograf i nacken!

TACK FÖR EN OTROLIG KVÄLL!
PUSS


Dessa bilder tog Annika och Ellen igår innan vi drog iväg.
Hoppas jag inte får stryk nu för att snodde dom ;)


Ja jag ser påtänd ut.
Men det bjuder vi på haha (:
Här höll jag på att fixa mitt hår som inte riktigt ville som jag ville,
som ni kanske ser :P


Taggade girlies!
ÅH VILL IGEN!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

ÅH, jag vill också igen :D Helt underbart!



Till något helt annat, nästan:

EVELINA, du ska bara veta! Du ska bara veeeetaaaaaa! JAG DÖR!



<333

2010-05-09 @ 00:08:22
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: Annika Nord

Min bästaste Evelina ! Stryk blir det inte men massor av kramar !!! O sen hoppas jag att se dig här vaje helg :) Bara sååå glad för er kväll med Adam !!! KRAM

2010-05-09 @ 01:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0