- söt-alvin.

Igår drog jag ju hem till baby.
Hann inte vara där så länge innan han kom
hem men jag hann in i alla fall :P
Sen så blev det soffan ett tag innan jag blev
helt slut, sen blev det till att röka och sedan
bege sig mot sängen där jag nästan direkt
höll på att somna.
Men har man världens bästaste pojke så har man,
det var så myspys att jag tror jag dör :D
Hela han är ju faktiskt fantastisk!

Sen imorse så vaknade jag och skulle iväg.
Sen så har hela dagen gått och jag mötte Alexandra
och Alvin på stan, och följde dom sedan hem.
Där hemma fick jag hålla massor massor, och jag
fick även mata honom och han fick till värsta raparna!
Duktig pojke det där! Och så söt att man dör!
Sen så självklart spydde han på mig, och inte hur som
helst utan han spydde rakt ner innanför tröjan på mig!
Det kom inge kräks på mina kläder utan bara hela magen
osv. Haha, sötunge!
Jag känner att jag också vill, jag vill också vara uppe hela nätterna,
köra barnvagn på stan, göra roliga saker, bli nerspydd och sådär.
Låter kanske sjukt, men ni som känner mig vet att jag älskar
barn! Och nu börjar ju Noah bli stor, min lilla groda ):

Sen så drog jag hem då det kom några som skulle kolla på
lägenheten och nu sitter jag här.


Söt-Alvin!

Hur kan man inte bli sugen när man ser sånna underbar små
mirakel? Hah, eller det kanske bara är jag som är knäpp?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0