- kisse?

Vi har trevlans här hemma hos Alex.
Riktigt trevligt med lite musik och dricka.
Men nyss när jag stod i hallen och kollade mig
i spegeln så såg jag en katt i hennes sovrum!
Jag vet att hon inte har någon katt så jag gick ut och frågade
om hon hade katt, och hon ser frågande på mig som om
jag druckit för mycket fast jag knappt druckit sen går
vi och tittar och visst fan var det en katt som smitit in genom
balkongen :O hahah
Så nu är vi lite fulla av skratt haha.
Ska bara dricka upp det lilla som finns här sen ska vi ner till
san marino sen blir det karusell! haha :D
PUSS
Vi satt vid varsin spegel i hallen med plattången och chipsen i mellan.
Haha vi kollade mer på varandra genom spegeln än på oss själva.




Sötan!


Snygg tjej eller inte.
Är lite förvirrad just nu.


Fin outfit?
;>NOOOOOO, fast mina ben är äckliga!


Kissen som kom in i sovrummet via balkongen :O


söttjej!

HAHAHHAHAH nu ska vi ha lite mer kul innan vi drar!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0