- smått och gott.

Ni får lite mer bilder från igår.
Blev bara några till.


Slutade med att vi hamnade på balkongen igen innan vi drog.
Denna gång med dricka, chips och dator där det spelades bra musik
och togs sjukt fula bilder! hahahah :D


SÖTTJEJ eller INTE!
Haha, här ser jag tokledsen ut,
undra varför... hah.


Sen skulle vi dra ut! HAHAHHAHA skönaste Alex alltså!
Synd att inte alvins solbrills fick hänga med ut ;)


Coolast i stan jag vet!
Och det blev ännu bättre sen när jag hämtade min skinnjacka innan vi
drog ner på stan.


Lite full kanske? hah.


Alexandra och Evelina Lind(h), var nog gårdagens fyllskallar.
Hela dagen var toppen sen så tror jag alla känslor flödade på en och
samma gång, först fick jag trösta, sen fick jag bli tröstad.
Usch hah var riktigt ledsen inatt, vissa vet varför vissa vet inte.
Jag skakade till och med, så var det.

Tur att jag har Alexandra, och jag är så glad över att vi fått så bra
kontakt igen!
Och tack till baby som ställer upp massor! <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0