- lilla lilla groda.

Förlåt för dåligt uppdatering men hade inte tillgång eller
tid till att sitta vid datorn så igår.
Igår så rullade dagen på och jag och Noah följde med
Alexandra och Alvin hem till dom där vi satt ute på gräsmattan
och drack lite saft och bara tog det lugnt (:
Dock sov Alvin hela tiden så han och Noah fick aldrig busa ;)
Haha.


Min lilla groda! :D


Noah och lilla Alvin.
Dock ser Alvin jättestor ut, men det är för att hans vagn är högre och
är alltså då närmare kameran.


Lilla!


Alvins småfotar högst upp och Noahs längst ner.
Man ser knappt någon skillnad bara för att det inte fanns något bra att
jämföra med.
Men Alvins är småsmå i alla fall :D


Mitt lilla charmtroll!


Sötaste lilla grodan!


Igår hade jag på mig vita leggings, en blommig kjol, ett rött linne
och en vit cardigan (:


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0