- blir nog bra i slutändan.

Har precis haft lunch.
Om ca en timma och en kvart så ska vi vara på möte
nere vid folketshus och diskutera alla idéer och förslag
och visa våran modellmonter som vi byggde innan lunch.
Hoppas att det inte blir så wierd som det låter som just
nu, känns nästan lite hopplöst då deras idéer är lite över
det vi får göra.
Menmen, det blir nog relativt bra i slutändan.
-
Imorgon är det mässa,
dock kommer jag ju inte att följa med då jag har tid på
MVC och sådär.
Lite tråkigt att missa då vi behöver inspiration och idéer
till mässan vi ska fixa, menmen finns inte så mycket att
göra åt saken och dom andra i gruppen kan nog brainstorma
utan mig där ;) hihi.
Var väl även tänk att jag skulle träffa Alexandra och Alvin
imorgon så det får vi se hur det blir med den saken :) vi får
hoppas att det blir så.
-
Som sagt, efter mötet så ska jag nog ta en snabb sväng på
stan och spana lite overaller och kolla lite priser, finns ju några
få overaller hemma men vill ju gärna ha en liten flashig egen
till klutten :)
-
Hör av mig sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0