- chockad.



v. 29
28 + 3

Dessa bilder är tagna idag,
känns som om det står rätt stilla nu, vilket är ganska skönt! haha.
Ska till min BM nästa måndag och göra ultraljud så det kommer ju att
bli myspys och kul att se hur lilla klutten har vuxit!


Och på tal om ingenting så blev jag lite överraskad och chockad när
jag kom hem förut. Vi får nämligen post två gånger om dagen och jag
kom hem när första omgången kommit.
När jag öppnade dörren så såg jag att vi bara fått ett enda stort kuvert.
Det stod mitt namn på och det var skickat från sörmlandsgrafiska!
Jag blev väldigt fundersam, jag menar jag har ju inget med dom att göra?
Öppnade lite ivrigt och upptäckte att det var en gravid/mammatidning!
Haha, jag blev glad då dom jag har är utlästa och lästa hundra gånger!
Tackar så mycket!


Kommentarer
Postat av: Marie

Har ni funderat på namn än? =0) Hoppas du & min dotter får en bra resa till Ullared. Ta det lugnt bara

Kram

2010-12-01 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0