- dåligt med uppdatering.

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag
men har haft fullt upp.
I måndags så kom kusin hit så hann inte skriva
och klockan 05.00 igårnatt (tisdag) så åkte jag
och min kära kusin med bussen mot Ullared!
Det blev förseningar och jag var inte hemma förns
runt halv elva igårkväll? Berodde mycket på vädret
osv.
Men lite mer uppdate om det kommer snartsnart.
Måste bara ladda kameran så jag kan ta lite bilder på
småsakerna jag fick med mig hem.

Idag blev det ingen skola.
Ont i ryggen som sjutton och dessutom så gick det
knappt att ta sig fram utanför vårat hus då dom aldrig
skottar där. Men imorgon så är vi på't igen och då får
jag gå en timma innan vi börjar så att jag hinner i tid
till skolan.

Skriver snart!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0