- Föräldragrupp.

Om ni minns så skrev jag ju att jag och kluttens pappa tänkte gå
med i en föräldragrupp?
Idag har vi i alla fall fått lappen med alla tider! Känns riktigt spännande!
Sedan så kommer man ju även att fortsätta efter graviditet och så när
bebis är född med lite massage och sådant! Låter riktigt kul faktiskt!

Träff 1 - 25/11   kl.13.30 - 15.30
Träff 2 - 2/12     kl.13.30 - 15.30
Träff 3 - 9/12     kl.13.30 - 15.30
Träff 4 - 16/12   kl.13.30 - 15.30
 
I början var jag lite skeptisk till det hela men nu känns det faktiskt mycket
bättre, kan ju vara kul och samtidigt lärorikt att göra något sådant tycker jag.
Dessutom så pratade min barnmorska något om att dom försöker att sammanställa
grupperna så att det är yngre föräldrar i en grupp och äldre i en annan, hoppas
det blev så, skulle kännas konstigt att sitta med blivande mammor som är äldre än
min egen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0