- förövrigt.

Bara jag som tycker att denna dag har gått extremt snabbt?
Jag vaknade som vanligt runt åtta-nio och gick sedan upp och
satte genast igång att leta lite kläder och jag hittade faktiskt
ett par jeans som jag får upp över rumpan! Dock får jag inte
igen knappen eller ens nästan upp dragkedjan, men med hjälp
av en hårsnodd så funkar det ju super! Dom är även så låga i
midjan så dom sitter under magen, vilket är skönt! Ska nog be
min kära Claes att fixa dom åt mig så jag kan ha dom utan snodd!

Förövrigt så är jag glad idag.
Har varit lite nere i veckan och känt mig extremt övergiven då alla
mina vänner jag trodde jag hade eller har inte finns där på riktigt.
Man har liksom blivit bortglömd mer eller mindre sen man blev
gravid, sen kanske jag är extremt känslig då jag har humörsvängningar
men det gör ont att ens behöva känna att det kanske är så.
Nog för att jag inte kan ut och supa och så, men jag är väl fortfarande
samma person?
Har nu kommit fram till att mina riktiga vänner kan räknas på tre fingrar.
Jaja, ska väl inte gråta över spilld mjölk, jag klarar mig ju bra ändå men
det är bara lite surt att det ska behöva bli så! Men då ser man ju också
vilka som kommer att stå där när stormarna river sen.

Fick även reda på i fredags att jag ska ha praktik i skolan om jag inte
redan sagt det? :P haha
Skönt att slippa oroa sig för massa nya människor osv när jag är som
mest känslosam! Dock kommer jag ju att vara borta i regel en gång i
veckan, men det är också något som lärarna förstod :)

Nej nu ska det börjas med förberedning inför maten.
Blir pytt i panna och ägg! MUMS.

Och på tal om ingenting så MÅSTE jag försöka att ta mig till Ullared innan
jul! Helst första eller andra veckan i December!
Gick inga fler bussresor så får väl försöka att ragga till mig skjuts ;)
Ju fler vi åker desto billigare blir ju bensinen också, haha!

Nej skriver senare om jag får tillgång till datorn vill säga.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Jennifer Tempelman ska till Ullared innan jul =0) Kanske kan be henna handla åt dig om inget annat =0)

Kram

2010-11-14 @ 17:28:33
Postat av: vickis

Jag finns alltid vid din sida ! kanske finns saker du inte vill säag till mej , men äre nått s finns jag ALLTID vid din sida älskling !

Jag kommer alltid älska dej ! <3

2010-11-14 @ 17:36:13
URL: http://victorialind.blogg.se/
Postat av: maria

forssjöbuss har en resa 2 december

2010-11-14 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0