- första advent.

Jaa vad säger man.
Första advent och julkänsla får man ju bara genom att titta ut
genom fönstret när det är sådant här väder!
Men hur är det med resten då? Är det bara vädret som ska spegla
julen? Nej det tycker jag ju inte, men det andra kanske kommer
med tiden? Jag och mamma var ner en snabbis idag och spanade in
julskyltningen och vet ni? Fyfan vad besviken jag blev! Det fanns tre
saker där förutom alla affärer som var öppna och det var typ inte en
kotte där nere.

Förut har det alltid klagats på att det inte varit någon riktigt julstämning
där nere vid första advent men nu när det väl var det så var det ingen där?
Kanske berodde på att det var så galet kallt?

Idag har jag haft precis samma sammandragningar som tidigare, inte kraftigt
men ändå så känns det ju att något inte är helt lugnt haha.
Har även haft ett tryck över höftbenen, dock mindre kul när det är sånt här väder.

Jaja nu ska jag hålla ögonen på lilla Noisen så han inte river.
Mamma och pappa är nämligen inte hemma just nu.
Och sedan så måste jag även hålla koll på telefonen då jag idag får en spjälsäng
och annat skoj :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0