- gråtit som en liten bebis.

Skitdag.
Det är väl så denna dag kan beskrivas.
Har praktik i skolan med några andra från klassen
som inte ens svarar när jag frågar något eller ens
tittar åt mitt håll, snacka om att en hormonbrud som
mig då tar illa upp? I vanliga fall hade jag blivit mest
sur men vet ni? Jag grinade som en idiot när jag sedan
fick frågan om jag skulle med och äta, jag var så trött
på att inte bli sedd, av personer som jag förut varit så
tighta med. Men tack och lov så ville jag följa med dom och
äta, för jag hade seriöst inte tänkt att gå till matsalen och
sitta där själv.
Efter lunchen så var det i alla fall några som pratade med
mig och även frågade om min åsik, medans det fortfarande
fanns dom som inte ens kunde titta åt mitt håll.

Så jag vill bara be Erica och Rebecca om ursäkt för mitt
utbrott innan lunch, jag brukar inte stå och grina som en liten
bebis sådär! Förlåt :( men tack för att ni i alla fall ser mig även
om ingen annan tycktes göra det, även en sådan liten fråga som
om man vill följa med och äta värmer faktiskt just nu när mitt
humör och allt går upp och ned som det gör.  

Förövrigt så är klutten i full gång,
dock sparkar det typ inte längre, utan det är mest när klutt
flyttar runt som man känner, och det kittlas ju verkligen nu när
det börjat ta sig ut på sidorna haha!
Har dock haft ont i ryggen sen i lördags, men det är väl kanske
inte så konstigt då klutten vägen runt 1kg nu och växer mer och
mer för varje dag. Sedan är jag ju inte så stor heller, så är lite
förvånad över att jag inte har haft mer ont ändå.
Men som sagt, jag ska inte klaga för det är så underbart att känna
att man lever och att det finns någon där inne som ser fram emot
att träffa mig! hah :) eller så kanske det är jag som mer ser fram
emot att träffa klutten ;) haha.

Nej, nu ska jag ta och lägga mig på soffan och vila lite innan maten
är klar, känner att jag inte riktigt har orken längre och speciellt inte
när jag är i skolan då det är en bra bit att gå, både dit och hem.
Hör av mig senare om tillfälle ges :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Är det människor som inte pratar med dig bara för du är gravid ?

Du har väl inte blivit någon annan människa för det???

Stå på dig!!! Du kommer bli en bra mamma

Kram

2010-11-15 @ 14:48:13
Postat av: lisa

men gumman :( jag tror jag vet vem du menar. Hur fan kan man göra så?

2010-11-15 @ 17:43:33
URL: http://lisanygrens.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Evelina, vi är ju klasskompisar. Självklart spelar din åsikt roll, och vi lyssnar alltid på vad du säger. Även om det inte verkar som det när du inte får respons direkt. Det här är ett grupparbete – så vi måste alla försöka att sammarbeta så gott som det bara går.



Det är en självklarhet att du får följa med oss alla och äta. Ingen vill ju att du ska sitta där själv!

2010-11-16 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0