- införskaffat och fått.



Dessa fick jag av min lillebror Max i söndags då han kom hem från mormor.
Så gulligt! :)


Klutten fick en flaska,
kände att det inte är jättenödvändigt men det är ändå sån där
"bra att ha" sak.


Ett par inte jättesnygga fleecetofflor till mig själv.
Men dom var billiga, sköna och kommer dessutom passa perfekt i min
BB-väska! Inte skönt att frysa om fötterna då ju!


Denna lillalilla i storlek 44 fick jag idag med posten!
Vann den på tradera för hela 9:- haha!
Klutten blir nog inte riktigt så liten men har tänkt att ha den till en annan
sak och då är det så gulligt och praktiskt att den är liten!

Så,
kan väl säga att allt detta införskaffades/fick jag idag.
Förutom ljushållarna men det blev bild på dom idag iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0