- JAG HAR GLÖMT!?!

Har ju helt glömt att berätta för er att min lilla groda nu mera GÅR!
Nog för att han är 15 månader men alla är ju inte snabba eller hur?
Och sen så har han ju aldrig behövt anstränga sig mer än vanligt då
han har 4 stycken äldre syskon som älskar att bära runt på honom.
Men nu i alla fall så stapplar han runt här, fort går det men ändå inte
helt som det ska. Det går bredbent, snabba snabba myrsteg, och typ
ett steg framåt och tre bakåt och sedan ett fram igen ;) haha nja inte
hela tiden dock! Han går faktiskt genom hela rum men det tar lite tid
då han stressar så dant att han nästan trillar hela tiden. Han ser nästan
ut som en liten fyllebebis haha! :D Min lilla grooooda!



Förstår när han var såhär liten, han kunde inte göra mycket mer än
att äta, bajsa och pipa lite ibland.
Nu springer han runt och river hela lägenheten!
Min älskade lilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0