- känslan.

Klockan är redan nio (?) känns som om dagen har rullat på rätt så fort.
Mamma och pappa har nyss kommit hem så nu ska jag ta och röra mig
förbi ica och sedan hemåt (hoppas på lite sällskap senare).
Måste bara få tag i Lotta först kom jag på då jag inte hört av mig till henne
ang spjälsängen :O haha my mistake!

Nej, om man kanske skulle ta och packa ner lite saker i väskan så att man
kan ta den över axeln hem sedan utan att att behöva ställa sig och packa först.
Men lär väl ändå ta hundra år att gå hemåt i detta väder, och speciellt inte om
det är oplogat som det var förut :O Vi får väl ta och hoppas på det bästa.

Men imorgon är det måndag och praktik innan jag ska iväg och passa Noah
medans mamma ska på möte och sedan så ska jag och min lilla groda möta
upp världens bästa vickis på stan :) hihi efterlängtat!


PUSS




jag hatar denna känsla som hela tiden finns där inombords,
eller egentligen älskar jag den, den är så underbar men den
gör min samtidigt rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0