- klutten börjar växa till sig.

Jag har aldrig kunnat sova på rygg,
jag har alltid varit den som sovit på mage eller sidan och
jag blev så ledsen då när jag inte längre kunde sova på
mage för att klutten tog sådan plats i magen att den växte
och det gick inte längre att sova så.
Jag blev alltså tvungen att sova på rygg eller sidan...
...nu när jag lärt mig att sova på rygg så har klutten börjat
trycka mot nerver och allt på något konstigt sätt så nu kan
jag inte heller sova på rygg då det gör alltför ont!
Haha, hur ska det här sluta? Får försöka sova på sidan men
det är inte lika bekvämt, men å andra sidan gör det ju inte
ont i alla fall.

Sen på tal om ingenting kan jag knappt sätta upp håret i en
toffs längre utan att det känns i armarna. Dom börjar domna
och det känns som om jag kört ett helt träningspass med endast
armövningar! haha, men vet ni? Jag gillar det! Även om jag kanske
klagar lite och har mig så gillar jag det ändå, det bevisar ju att
det är som det ska, och fatta hur tomt det kommer bli sen då när
det inte längre är något som är i vägen eller stör?
Nej jag njuter faktiskt för fulla muggar!


21 + 3                                 ♥            23 + 6
Förstår ni hur fort det har gått?
Och det bara växer och växer,
blir lite tårögd och får gåshud bara jag tänker på det.
Min lilla klutt börjar växa till sig!


Kommentarer
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

en 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan



_____________________________________________________________

2010-11-04 @ 21:20:46
URL: http://mammagala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0