- lite smått onödigt.

Hemma nudå.
Kul att ta sig till skolan för att ha en ynka lektion!
Haha, men jaja man måste väl kanske göra sådant
också! Sovmorgon till 10.05 fick jag ju i alla fall ;)

Nu ska jag ta det lite lugnt och förhoppningsvis ner
en sväng på stan sen och spana lite småsaker :)

Vill även tacka alla för alla fina kommentarer och ni
ska veta att det värmer :) även om jag inte känner alla.
Och sedan så ska ni även veta att jag inte lägger någon
energi på det som dom kommenterar negativt, det är ju
deras problem om dom inte har något annat att bry sig
om än vad jag kallar min bebis eller om jag och pappan
hade varit tillsammans om jag inte varit gravid eller inte.
Men tack återigen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0