- mer händelserikt?

Gårdagen var ju inte så mycket och skriva om till
en början. Men det blev i alla fall pizza!
Jag och kluttens pappa tittade på "Eclipse" som jag
inte hade sett förns igår! Helt wierd va? Hur kan det
ha tagit så lång tid för mig att se den?
Den var riktigt bra men tycker dock att dom andra
två filmerna var lite mer händelserika?

Sedan så tickade klockan och det blev filmen
"I hennes skor" (tror den hette så?) som gick på tv
och jag fick massage! Var lite smått välbehövligt faktiskt!

Annars hände det väl inte så mycket mera igår?
Och idag har det väl inte hänt så mycket heller?
Har mest suttit och stirrat eller varit ivrig över att det
endast är 2 dagar kvar tills jag och min kusin drar iväg!
HHIHIHIHIHI!

Nej nu ska jag spana lite i köket, så man får reda på
hur det går med maten.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0