- min kropp kommer inte att palla.

Igårkväll,
vad ska man egentligen säga?
Jag somnade hemma hos kluttens pappa som det
inte var bestämt att jag skulle göra! Haha, men som
vanligt med mig!
Jag hann ju se Grey's i alla fall hihi :D

Och så fort jag kom upp till Jim så började klutten att
röja järnet i magen! Haha, flyttade runt och sparkade så
jag lättade från soffan! Gullunge där!
Sen att kluttens far hade dukat upp hela bordet med massa
gott gjorde ju inte saken värre (A) hah.

Jaja.

Sitter just nu hos pappa och skriver lite på en lista om
vad jag ska leta efter i ullared, dock brukar dom listorna
aldrig någonsin följas men måste ha lite koll i år faktiskt
då det är rätt mycket som måste kollas efter i alla fall.
Får ju se lite hur pass mycket som orkas med också eftersom
att jag blir mer och mer seg och slö, men blir det för jobbigt
så får min kusin ge mig skjuts i kundvagnen! Fast då lär jag
aldrig komma upp men det är ju en annan femma eller hur ;)
Och det är bara 5 dagar kvar förresten! Och hur fort kommer
inte denna dag gå och för att inte tala om helgen, den flyger
ju alltid förbi i en rasande fart annars så varför inte denna helg?
Det är bara måndagen som kommer gå så jäkla segt, kommer
sitta och räkna ner timmarna som alltid och det kommer att
ta sååååån tid!
Dock måste vi göra en avvikelse från dom tidigare åren vi åkt,
vi måste sova i år innan bussen går klockan 05.00!
Annars kommer inte min kropp palla resan.

Jag längtar och det ska bli skönt att återigen få ta min traditionsresa
med min mest älskade! Kan inte fatta att vi redan gjort detta i 3
hela år! Eller är det 4 förresten? :S hahaha!

Tillbaka om en stund!
PUSS


Justja!
Har ni testat denna?

Jag testade den igår, har faktiskt aldrig sett den förut...
På tal om ingenting alltså :P
Men den var väl helt okej antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0