- N-ö-j-d-!

Allt som jag beställt passade helt utmärkt och jag blev så nöjd!
Blev dock lite ledsen då jag tog ur den alldeles nya pyjamasen
ur plasten så lossnade knappen som satt längst ner!
Med dom humörsvängningar jag har och alla överflödiga hormoner
så börjar jag såklart att storgrina! För om jag ska skicka tillbaka så
kommer det ta hundra år innan jag får tillbaka pyjamasen igen!
Dock skulle det ju inte gjort så mycket då den ändå ska ner i BB-väskan
sen direkt (alltså inte användas alls nu, om jag lyckas hålla mig) men
ändå! Det är ju väldigt tråkigt när det blir så!
Mitt i tårarna och hysterin så kom jag på en brilliant idé! Jag tog upp
telefonen och skickade kvickt iväg ett sms, och det dröjde inte länge
innan jag fick svar! Det är tur att våran allra bästa Claes jobbar som
skräddare (säger man så om det är motsatsen till sömmerska?).
Han skrev att det bara var att jag kom förbi när jag ville så skulle han
fixa dit knappen!

Haha, en tyngd föll från mitt bröst och jag var inte längre ledsen :P haha.
Så jag testade allt och såg till så att alla storlekar stämde osv och vet ni?
Allt var helt perfekt! Bara jackan som är lite "pluffsig i ärmarna, men det
är ju för att jag har så smala armar, men annars så sitter den bra!
Var ju liksom tvungen att ta större storlek då magen inte skulle fått plats
annars och det vill man ju inte riskera såhär i vintertiden! Tack och lov så
kommer jag att kunna ha den även när magen försvunnit sen ;) Jo sen var
det ju pyjamasen, jag testade ju den efter att jag fått det härliga smset från
Claes och jag kan ju säga som så att den satt bra NU och det går precis att
knäppa den NU men som sagt, den ska ju ner i väskan nästan direkt så kommer
ju förmodligen och förhoppningsvis inte att använda den innan magen är
borta. Trosorna testade jag inte men det såg bra ut och amningsbehån, jösses
vilken bekväm sak! Det såg väldigt obekvämt och pinnigt ut, alltså bara bågar
och lite tyg som hängde men den var så skön och satt faktiskt riktigt bra.
Med tanke på att mina boobs fortfarande växer så finns det ännu plats kvar som
man kan fylla ut den med, med tanke på att materialet var väldigt töjbart.

Jaja nogtjatat.
Jag är nu hemma hos pappa igen och pyjamasjackan blev som ny!
Haha, det tog inte ens 2 minuter för Claes att sätta tillbaka knappen igen och
han försäkrade mig om att om någon annan lossnar så fixar han det minst lika
snabbt ;) haha.




Så otroligt mysig och söt!
gillar rosetten på bröstfickan och även rosetten som sitter i byxlinningen.


Tröööserna.



Ser inte mycket ut för världen...
...men det är så mycket mer än ni tror :D hihi.

Jackan kom tyvärr inte med på bild men det kommer väl :)

N-Ö-J-D-!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0