- nedräkning av dagar.

Lördag idag..
Känns lite segt men det kanske är för att det är så förbannat
kallt ute att man inte kan röra sig utomhus kanske?

Har haft små sammandragningar idag igen, dock är det ju inte
mycket men ändå lite. Det känns bra, det märks ju att det går
framåt i alla fall! Klutten vill inte ligga stilla och har armar, ben,
rumpa och huvud åt alla möjliga håll så om man kollar på magen
kan man se 3-4 olika bullar som putar utåt! haha :D

Det är 84 dagar kvar till BF, 5 dagar kvar tills jag ska till Ullared igen!
(tro det eller ej men det sattes in en extrabuss så vi fick plats haha!),
9 dagar kvar till Ultraljudet och kontroll hos min BM, 24 dagar kvar till
nästa rutinkontroll hos min BM, 27 dagar kvar till julafton, 34 dagar kvar
till Nyårsafton och alltså 35 dagar kvar tills vi har nytt år! haha vad knäppt
det känns!

Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar och fixa sedan så kanske vi hörs
senare, om inte...
Så skriver jag imorgon :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0