- trevligt möte.

Justja!
Hade ju möte idag i skolan och vet ni hur galet bra det gick?
Kommer från och med nu inte behöva oroa mig för skolan
överhuvudtaget utan bara köra på i den takt som funkar för
mig! Härligt!
Var även skönt att rektorn, syv och mentorn var så positiva
och glada över det hela, då behövde man inte känna sig obekväm
eller orolig.
Slutade i alla fall med att vi satt och pratade lite bebisnamn och
förlossning osv :) härligt när folk förstår en.

Enda kravet dom hade var att dom skulle få se den lilla när den
sedan hade tittat ut ;) haha.
Och jag menar, hur svårt kommer det bli då? inte det minsta!

Nej nu ska jag klicka hem lite nyttigheter från H&M och sedan
käka lite currykyckling med bacon och bandspaghetti mums!

Skriver snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0