- TVÅSIFFRIGT!

Då var vi nere på tvåsiffrigt nudå!
Kan ni tänka er! Att gå från tre till två
siffror är något väldigt stor måste jag få säga!
Hihi.
Det är nu "endast" 99 hela dagar kvar tills klutten
har sitt beräknade födelsedatum!
Kan ju säga att jag bara längtar mer och mer för
varje dag som går, och vet ni? Jag till och med längtar
till förlossningen, till att verkligen få känna att jag lever
och att det verkligen är sant att jag ska bli mamma!



Visst 99 dagar är ganska mycket och det kommer att
ta lite tid, men det känns ändå som att det inte alls är lång
tid kvar! Som om det liksom bara finns där runt hörnet och väntar
på att få överraska mig rejält!

Nej som sagt, snart är det ju jul och så fort julen är överstökad
så är det ju inte alls lång tid kvar, eller hur?
Men får väl tänka lite så också :D hihih.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0