- ultimat shopping.

Ja vad ska man säga!
Började dagen med att ta ett skönt bad!
Sedan blev det till att stressa upp till pappa och sedan
ner på stan för att sätta in lite pengar och även inföskaffa
sådanadära järntabletter som min kära BM förklarade att
jag skulle ha.

När jag sedan kom hem så vilade jag en stund innan jag tog
med min Noah och drog ner på stan för att möta upp Alexandra och
Alvin! :)
Vi kilade runt på stan, drack julmust, pratade om allt och inget och
bara hade allmänt trevligt :)
Blir till att ta en fika eller sådär med dom imorgon igen :)

Måste även ta mig i kragen och börja i och inventera bland alla
bebissaker hemma så jag vet vad som verkligen behöver köpas!
Nu har jag ju även vagn som är så gott som min! Bara det att den
inte är betald än haha :P Tur att man har vänner vars bebisar nyss
växt ur dom där småvagnarna :D haha.

Nu hoppas jag på att maten snart är klar,
magen har nämligen börjat att kurra lite smått :P haha.
På tal om ingenting är det bara 8 fjuttiga dagar kvar tills jag och min
käraste kusin åker till Ullared för ultimat shopping! :D
Längtar massor!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0