- att känna sig uppskattad.

Ja, vad ska man säga?

Skitsamma.
Gårdagen slutade verkligen inte som planerat!
Mitt sällskap som skulle möta mig blev kvar här i ca två
timmar innan vi rörde oss hemåt dit.
Blev lite prat, funderingar och allmänt mys innan det beslutades
att jag nog borde sova kvar med tanke på allt och klockan.

Somnade riktigt bra och kände mig riktigt uppskattad.
Vaknade upp imorse av att jag fått sms från min kära mamma,
så jag svarade lite snabbt och somnade återigen om då jag kan
ha behövt sömnen som jag fick under natten! Har inte sovit sådär
bra på länge kan jag säga! Vaknade ytterligare några timmar senare
och upptäckte att jag fått ett sms till av mamma så kände att klockan
började bli en del (hon kvar typ 12.15) när jag reste mig ur sängen och
klädde på mig alla kläder för att förbereda mig på en tripp ut i snön!
Sa hejdå till mitt sällskap som jag väckte (stackars!) innan jag gick.
Kände mig ju lite dum men måste väl informera om att man går haha.

Gick i alla fall hemåt och kände mig riktigt glad, det har jag inte gjort
på länge. Och allt tack vare att man vet att det finns någon där om man
verkligen behöver! Det uppskattas!

I alla fall så hann jag inte mer än hem innan jag och Noah tog sällskap
med mamma ner på stan då jag skulle passa honom medans mamma
skulle på möte. Efter att ha strosat runt i massor av affärer så kom Vickis
och sedan även mamma! Mamma och Noah drog hem men jag och Vickis
sprang runt runt på stan och hade det allmänt trevligt! Lite hungriga var
vi allt så vi satte oss och käkade och pratade om allt mellan himmel och
jord! Sedan så var det dags att röra sig hemåt då Lotta skulle komma förbi
med spjälsängen. Så jag och Vickis rörde på oss och väl framme så hamnade
sakerna i källarförrådet (för tillfället) och Lotta och hennes lilla family drog
iväg med sista lasset (tror jag?) till sitt nya hem uppe i snöbergen! Haha.
Nu står det i alla fall en spjälsäng, ett stativ till badbalja, ett spjälskydd och även
en skötbädd i källaren och väntas på att få ställas upp och användas!
Tack Lotta!
Efter det så drog jag och Vickis återigen ner på stan där vi satt och pratade
ännu mera och bara var allmänt luffiga!
Klockan gick så sakta och det slutade med att vi rörde oss då hon skulle ha
utvecklingssamtal klockan halv 8, är inte det en väldigt knäpp tid förresten?
Halv 8 på kvällen liksom? Hm.
I alla fall, så hela min dag har i princip spenderats med min bästa Vickis
(från ca 15.15 till 19.00 iaf ;) ).
Och vet ni en sak till? Hon ska med till ULLARED :D hahaha kul det kommer
att bli kan jag ju säga!

Nu sitter jag i alla fall här och ska röra mig hemåt och mot sängen,
måste vila magen och ryggen så jag orkar till praktiken imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0