- ÄNTLIGEN!

Vet ni?
Jag lyckades vinna ett bud på tradera här om dagen,
på TVÅ stycken tröjor med "bebis" tryck på.
Men har inte sagt något då jag aldrig haft tur med något
sådant vad gällande budgivning och sådant, men i alla fall
fick reda på här om dagen att jag vunnit men ville ändå inte
säga något för då skulle väl det bli fel så jag blev lurad eller
något, haha ja och min tur i så fall.
Men jag betalade allt som skulle betalas, allt gick sammanlagt
på 57 kronor! Kan ni tänka er, för två tröjor + frakt?
Klart jag tyckte det lät för bra för att vara sant liksom! haha.
Men igårkväll fick jag ett mail av hon som hade auktionen och
hon skrev att hon hade skickat tröjorna! Då blev jag överlycklig
och trodde jag skulle få det imorgon eller fredag (om jag nu
skulle få det alls, skulle inte bli förvånad om posten slarvade
bort det eller något, ni vet min tur ;) haha).
Sen idag runt lunch gick jag hem för att hämta lite papper och
vet ni vad jag ser på dörrhandtaget? Ett PAKET!
Och i detta paket fanns mina tröjor! WIHU!


(bilden är taget från auktionen på tradera)
Den gröna går ner en bit över rumpan och är en tight tjejmodell.
Och den svarta är mer killmodell och går ner under rumpan och är
alltså lite pösigare, men det är ju bra om magen växer massor ;) hihi.
Jag är lycklig nu!

Vill tacka alla som hört av sig via kommentarer, mail och på telefon om
att ni kan ha haft eller har sådana tröjor! Har bara varit större storlekar
och i dessa är det "S" så det kändes som om det skulle passa bäst.
Tack så mycket för att så många vill hjälpa till :)



v.24
23 + 4 <3


Kommentarer
Postat av: Elin [Fotoblogg]

Sv; Ja, det är ju också bra alternativ! Jag ska faktiskt fota en bebis (dock några månader gammal) på tisdag, om allt går som planerat!



Men du kommer ju riktigt långt på en bra digitalkamera :) Bara du läser på lite och frågar om hjälp när du köper den så kan du få en riktigt bra!

2010-10-27 @ 19:55:23
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0