- avslappningsskiva i ett varmt bad.


Mammas lilla klutt ♥
v. 24 (23+0)

Jag ber om ursäkt för min snygga kombination på mina kläder vad gällande
färgval! Haha men bekvämt var det så det fick lov att bli såhär!
Idag är det lördag, vilket innebär att jag går in i ny vecka, nämligen vecka 24!

Lilla klutten har börjat att sparka och böka runt även när jag går och sitter
ner, det har aldrig skett förut! H*n har alltså bara sparkat och så när jag har
legat ner och tagit det lugnt! Det är med andra ord full rulle där inne!
Det har även börjat att röra sig så pass mycket att hela magen flyttar sig och
man ser det jättetydligt om man tittar.

Jag har börjat att få ont i svanken och ryggen när jag väl sätter mig ner på
kvällen och tar det lugnt, men är för att jag annars om dagarna springer runt
som sjutton! Får tänka på att sträcka på ryggen lite.
Sen så fick jag faktiskt massage igår och jösses, det satt verkligen på rätt plats!
Huh, allt släppte och jag höll på att somna! haha :D

Och på tal om igår så gick jag igenom alla bebiskläder som fanns på vinden och
sådär och jag fick ihop två hela kartonger med alla möjliga sorts bebiskläder,
varav en och en halv är neutralt så det passar både pojke och flicka!
Fatta, en och en halv kartong med allt från overaller till strumpor! Det kallar jag
för något riktigt bra :D haha.
Sedan så rensade jag även mina egna kläder och gick igenom vad jag egentligen
verkligen kan och inte kan ha och jag gick från två fulla garderober till EN hylla!
Det är ju sinnes! Haha, men älskar magen och allt som har med det att göra så
jag går gärna runt i samma kläder hela tiden ;) Dock har jag bara mina svarta
mjukisar, mina lila velourbyxor och mina gråa strumpbyxor! Haha får kanske införskaffa
ett par byxor till i alla fall när jag ska till ullared!

Nej nu ska jag och klutten få i oss något att äta för sedan ska vi hem, ta ett varmt bad
och samtidigt lyssna igenom "avslappningsskivan" som är lånad från MVC.
Har redan lyssnat 150 gånger + de gånger jag lyssnade på den när mamma väntade Noah,
men man kan aldrig få för mycket av det goda :)
Hihi.
Skriver mera imorgon och om jag inte svarar på sms så är det för att min prisplan har gått
ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0