- bebiströja.

Godmorgon, eller ja det säger man väl inte såhär dags på
dagen men i alla fall!
Sitter hemma hos pappa då internet hos mamma har slutat
att funka som jag vill.
Och dessutom! Så kan jag inte skicka sms till någon då mitt
comviq kompis är helt slut! Morr :(

Nej måste kila, men skulle bara säga det lite snabbt så ni
inte undrar varför jag inte svarar på sms eller dyl.

Och på tal om ingenting vill jag ha en bebiströja!
Så om någon vänlig själv vill köpa en sådan så skulle jag inte bli ledsen!
haha :D
'


PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har en i svart o en i brunt som du kan få prova...Men tror att det är L, så dom kanske är för stora ;0)

2010-10-24 @ 12:55:55
Postat av: Linda

Jag hade en sån...den kan finnas hemma hos min syrra Suss o tuba...kan kolla=)

2010-10-24 @ 14:05:38
Postat av: Anonym

vill ni inte veta barnets kön? :)

2010-10-24 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0