- får helt seriöst använda blöja.

Det är skola om ca en timma om jag nu inte misstagit mig helt.
Jag kommer dock inte vara med på första lektionen som är svenska
då jag ska på möte på skolan, måste ju gå igenom lite saker som
gäller vad gällande att jag ska ha barn osv, det är ju rätt bra att man
vet vad som gäller eller hur? hah :P

Idag är det tisdag, vilket innebär att det är exakt två veckor kvar tills
jag och min älskade kusin åker på våran traditionella ullaredsresa!
Längtar som vanligt massor men är lite orolig för bussresan dit denna
gång, jag menar jag kan ju inte sitta stilla för länge utan att få ont i
svanken och ryggen :P Och dessutom är den en minitoalett på bussen,
fast det är väl bättre det än att det inte skulle finnas någon alls? För då
skulle jag ju få använda blöja alltså helt seriöst!

Nej nu ska jag trycka i mig frukost och sedan sminka mig innan jag kilar
iväg! Idag är det svinkallt ute! Tur att jag har mössa, halsduk och vantar
(även om de inte är de snyggaste jag sett men ändå)!

Nej nu sparkar klutten sönder mig inifrån så nu måste vi äta :)
Haha, min älskade lilla gullunge! ♥

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska också ha barn, planerar iaf ett barn :) vad sa dom på mötet?

2010-10-26 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0