- för första gången.

Denna dag har bestått av skola.
Vi har inte haft någon lärare på hela dagen men har ändå
suttit med mitt projektarbete och sedan pratat lite med Lars
och Lars-Åke.

Sedan så har jag även spenderat lite tid uppe hos lill*ns far.
Vi har pratat en hel del, blev även bjuden på middag och
dessert! Passade även på att kolla Grey's och så innan jag begav
mig hemåt.
Känns bra att prata, få tala om hur saker och ting är, ställa frågor.
Sådant är också viktigt, speciellt med tanke allt förflutet.
Lilla pappa fick även känna riktiga sparkarna för första gången,
haha lite spännande.
Tack för en trevlans dag!

Nej måste försöka att sova nu trots att det känns som om det
är riktigt kalas där inne, haha lite svårt att vara still kan jag nog
tänka mig.
Fast vet ni vad jag kan säga redan nu? Det är så härligt att lägga
sig där i sängen och inte kunna sova för h*n lever rövare där inne
och sedan lägga händerna på magen och bara njuta av det man
känner! ♥

 

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0