- första till graviditeten.

Detta är det första jag införskaffar/införskaffat mig som rör min
graviditet! Coolt va!? haha :D


Förlängningshakar till BH, Mamma-strumpbyxor och trosskydd.


Verkligen behövlig då jag inte har varken råd eller lust att lägga ut
flera hundra på att köpa större och större behåar.
Det här blir min räddning ett bra tag framöver!



Då har man köpt ett par rejäla mamma-strumpbyxor
(visst jag är liten så kan köpa en storlek större bara men jag vill att
det ska gå över hela magen så jag inte får fula kanter och dessutom
ger det bättre stöd). Varmt oc skönt blev det också :D haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja o skönt att inget rullar ner UNDER magen ;0)

2010-10-20 @ 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0