- kanske får hjälp om man pussas?

Godmorgon!
Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan en timma?

Igårkväll somnade jag tydligen på pappas soffa och vaknade
där imorse halv 6 av att Max tittade på barnprogram på typ
högsta nivå! Hur i hela friden kunde jag somna på soffan här?
Var jag verkligen så trött? Haha antar att det är svaret, jag var
för trött helt enkelt!
Efter att jag hade vaknat till liv, typ sisådär två timmar senare
så drog jag mig upp för att käka frukost, kände nämligen att
jag var riktigt hungrig och klutten puschade på! Haha lilla hjärtat!

Min telefon är på tal om ingenting helt störd!
Den har inte gått att starta på hela kvällen/natten/morgonen.
Nu ska jag snart ner till mamma och hämta laddaren och se om
det kanske funkar bättre om den får ladda ett tag?
Känner att det kanske är dags att hitta en billig och bra telefon snart,
jag menar tänk om det händer något så jag måste ringa eller så?
Eller om ett tag, tänk om jag helt plötsligt ska föda barn och sedan
så funkar inte min telefon så jag inte får tag i någon.
Nej det här måste fixas, dock har jag verkligen inte råd med en
telefon nu men kanske kan låna en av någon ett tag.

Och på tal om ingenting en gång till så sitter jag och skriver en liten
lista på vad som behöver köpas till mig, bebis och även hem.
Kan ju vara bra att inventera lite redan nu så man vet vad som verkligen
är det viktiga och inte!
Har i alla fall kommit en bra bit på vägen så vi får väl se vart detta slutar ;)

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med...
...Listan! Haha :)
Skriver lite senare.
PUSS




Såhär såg det förresten ut igår när Noah promt skulle klä på sig sin
jacka själv! :D haha min lilla groda!


Sen ville han pussas när han insåg att det inte gick.
Han vet ju att pussas man så kanske man får hjälp ;) haha.
Min lilla älskling som blivit så stor! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0