- låg där som ett fån.

MEN godmorgon!
Haha, kan ju säga att denna morgon varit väldans bra,
förutom att det är så jäkla kallt och att all kyla utifrån
tar sig igenom våra fönster :P haha.
Vaknade för kanske en och en halv timma sedan men
har inte tagit mig upp ur sängen förns nu då jag låg och
bara njöt av hur lillklutt bökar runt i magen!
Det har sparkats åt alla håll och kanter och även på den
högra sidan där det inte hänt förut :) haha
Låg där som ett fån med händerna på magen och pratade
med den lilla som roade sig med att leva rövarn där inne :D
ÅH det är så härligt!

Nu så ska jag ta och hoppa ner i ett varmt bad,
klä på mig lite kläder (om jag nu hittar något jag kan ha, haha),
sminka mig lite och sedan så drar jag hem till Alexandra och
Alvin! :)

Skulle egentligen vilja gå ner på H&M en snabbis och kolla och
prova ut lite pengar tills jag har tillräckligt med pengar för att
våga spendera lite, jag har ju verkligen ingenting i byxväg som
jag kan ha på mig! Inte ens mina tights! Då är det lite illa faktiskt.


NEJ nu ska jag bege mig innan badkaret svämmar över :P haha
Hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0