- magen flyttar.

Har precis fått i mig en fet pizza!
Skapligt gott kan jag säga! Och vet ni?
Vi var på ica och jag är inte ens sugen på godis eller dyl!
Helt sjukt! hahah :D

Kommer strax att dra mig upp till kluttens pappa för att
ta det lite lugnt, här är det full rulle jämt och ständigt :)
Myspys :) Hoppas på att klutten lever rövare som han gjort
hela dagen så pappa får se hur hela magen flyttar på sig!
Imorgon blir det till att ringa lite samtal, ta en promenad
med mamma upp till ÖB och försöka att få med mig lite
vettiga saker hem för omväxlingsskull!

Och på tal om ingenting så har klutten sparkat och haft
sig hela dagen idag! och legat mycket uppåt! haha.

Nej nu ska jag kila!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0