- okomplicerat och bekvämt.

ÄNTLIGEN ett par rejälare tights!
Blev ett par svarta mammatights som är mer praktiska och
varmare än strumpbyxorna :D
Blev även en grå lite längre tröja och benvärmare så vi håller
oss lite varmare nu när det är så fruktansvärt kallt ute :O

Just ja? Jag vet inte om jag skrivit det men jag var ju så stolt över
att jag inte skulle behöva byta jacka nu i vinter då det fanns gott
om plats för magen att växa i, men vet ni? Jag får fortfarande bra med
plats för magen MEN den har blivit för kort i midjan :O haha så nu
har jag fått bytt jacka ändå! Tur att jag har jackor som varit förstora hemma
och att man i värsta fall kan sno mammas ;) tänker ju inte lägga fleeera hundra
på en jacka som jag kanske inte kommer kunna ha nästa vinter i alla fall!

På tal om ingenting,
är det någon som har förslag på utklädnad till halloween?
Är ju inte handikappad bara för jag väntar barn utan måste ju träffa lite folk också.
Man behöver ju inte dricka för att ha roligt, right? eller det behöver i alla fall inte jag.
Såå någon med något förslag?
Inge komplicerat och gärna bekvämt!

Nu ska jag kila,
btw funkar mitt comviq kompis igen så jag kan smsa om telefonen tillåter ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske kan klä ut dig till död? Med lite fejkblod (finns billigt på leksaksboden) kan man göra mycket! :-)

2010-10-25 @ 22:38:27
URL: http://srydstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0