- som alltid den här tiden..

Hela denna dagen har gått så fort,
eller ja det har väl hela veckan gjort?
Kan ni fatta att imorgon så var det exakt en ynklig
vecka sedan jag fick reda på att lilla klutt låg i magen :O
Det är ju sjukt hur fort det har gått!!

Dagen började som vanligt med att jag låg i ca 1 och en halv
timma i sängen och kände hur klutten flyttade sig runt och
sparkade och hade sig som h*n alltid gör sådär mellan 1 och 2
timmar på mornarna
! Och det är ju så härligt underbart!
Älskar det verkligen!
Sedan så har jag väl spenderat dagen åt att vila hemma hos pappa
och ätit :P haha.
Drog även upp till kluttens pappa och tog det lite ännu mer lugnt och
kollade lite tv och film innan jag började röra mig hemåt.
Just nu så är klutt i full gång igen (som alltid den här tiden på kvällen)
så om ca 1 timma så ska vi försöka att lägga oss och sova och
hoppas på att vi orkar med hela dagen imorgon :)
Har nämligen blivit så slö och fått väldans ont i svanken.

Känns som om jag har massor denna vecka fast jag egentligen inte har
det?
På tisdag ska jag först på möte i skolan, sen ska jag träffa min kära kusin.
På Torsdag är det tandläkaren och sedan ska jag träffa Vickis!
Haha är det något mer som jag ska göra i veckan som jag missat?
Kändes nästan som om det var mer egentligen :O HM..

Nej, nu ska det kollas runt lite på internet :)
Hihi.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0