- som i trans.

Missade skolan idag, kul!
Hade inte ställt något larm och vaknade när mamma ringde
och det var ungefär 1 timma kvar av skoldagen.
Jag är inte speciellt smart, men antar att jag behövde sova
lite efter gårdagen, var ju trots allt helt slut.

Så jag inledde min dag med att städa igenom mammas, Noahs
och Marcus garderober och även klädkammaren!
Riktigt duktigt och jag hittade ju en massa kul, utom just dom
där gravidtightsen som jag egentligen letade efter :P haha

Efter lite vilande och sådär så började jag helt maniskt att bädda
sängar, städa i badrummet, rensa papper och lägga iordning alla
bebissaker jag hittade i en hylla. Hm, ibland så kan jag inte riktigt
bestämma över vad jag gör tydligen för det kom sådär plötsligt
bara. Hahah.

Sen så har hela dagen rullat på i en himla fart, och jag har till och
med hunnit kolla på idol!
Just nu sitter jag som i trans och är galet trött, men som vanligt
så kommer lilla bus att börja riva och hoppa runt så fort jag lägger
mig ner, så är väl tillbaka om ca 30-60 minuter :P hahaha.

Imorgon ska jag träffa Alexandra, ska bli riktigt roligt :) hihi.


Nej nu säger jag hejdå för nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0