- tänk er i vinter.

Just nu kan jag bara gråta eller irritera mig på saker.
Har otroliga humörsvängningar och jag ber alla som
blir drabbade av dom om ursäkt, det är inte riktigt
meningen! Kan sitta och titta på datorskärmen och bara
börja gråta för ingenting.
Haha, blir kul för mina kära klasskamrater i skolan imorgon
om jag fortfarande är lite ostabil :P haha

Har på tal om ingenting en liten sovmorgon imorgon så jag
och lillklutt kan vila ut imorgonbitti och sedan ta ett varmt
bad innan vi beger oss ner till skolan för att jobba lite med
examensarbetet :) Skönt med tanke på hur tidigt jag alltid
måste gå upp annars för att hinna!
Ni förstår, det tar nästan 15 minuter längre tid för mig att
ta mig till skolan nu än vad det gjorde förut :P Då kan ni ju
tänka er hur det blir i vinter! HAHAH.

Nej nu ska jag gå här ifrån annars kommer jag bara bli upprörd,
usch jobbigt att inte kunna diskutera med någon utan att bli
sur och grina som ett litet barn! Haha, men eftersom att det
blir så när man har en liten kluttis i magen så accepterar jag
det och gillar den ändå någonstans.

Nattinatti!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0