- tre veckor senare.


V.25 ♥
(24 + 0)

Idag har jag gått färdigt hela 24 veckor och går nu in i min 25e vecka!
Jösses vad fort tiden går!
Kan ni förstå att det var hela 3 veckor sedan jag fick reda på att klutten
låg i min mage! Det är ju sjukt hur galet fort det går!

Igårkväll så var jag en sväng på san marino där det hölls halloweenfest
för fulla muggar! Det var trevligt att träffa folk och speciellt mina underbara
vänner, känns som om jag inte träffat dom på hundra år!
Sedan så gick jag och klutten i alla fall hem och tokdäckade i sängen!
Vaknade dock någon timme senare av att klutten nog hade sitt egna lilla
halloweenparty där inne! Haha så efter ungefär en timmas vakentid så somnade
vi om igen!
Vaknade typ 10.15 imorse och drog då upp till pappa för att käka en stor frukost.
Sedan frukosten har tiden bara försvunnit iväg? Vet inte ens vad jag har gjort
(eller inte gjort) under alla dessa timmar!
Runt tre så drog jag, mamma och Noah ut en sväng. Gick runt lite på stan och
rörde oss sedan upp mot ÖB där jag hade hoppats på att få med mig lite fina
saker ifrån, men som alltid så gick vi där ifrån med godis :P hahah.

Så nu är vi äntligen hemma efter ca 4 timmar hemifrån!
Snacka om att mina fötter är döda och jag vet inte om jag berättat det men
det började ju med att jag fick ont i vänster hälsena när jag gick och sedan
igår när jag vaknade så hade jag kramp i hela vänstervaden!
Så nu har jag kramp att bråka med allt som oftast! haha

Nu är det endast 10 dagar kvar tills jag och min älskade tar våran
traditionella busstur ner till Gekås Ullared!
Detta år blir det dock nästan bara bebissaker och lite kläder och dyl till mig
som kommer att behöva en tid framöver.
Kommer även leta lite sängkläder och sådant.
Det är lite komiskt då jag var lite ledsen över att jag inte hade någon att köpa
bebiskläder till detta år när vi skulle åka, för det har alltid varit någon som skulle
ha barn eller fått barn annars när vi åkt och sen så fick jag reda på att jag har
klutten i magen! hihi :D
Lite smått mys!

Nej nu ska jag och klutten bege oss ut i köket och käka lite mat innan vi
trycker i oss chipspåsen som vi fick med oss hem (A) hihihi.
Busiga vi är!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0